Postopki pri odpravi škode na vozilu so sledeči:
– najkasneje v treh dneh je potrebno obvestiti zavarovalnico o nastanku škodnega primera
– za določene vrste škod na vozilu se je možno obrniti neposredno na pogodbene servise zavarovalnice (o tem se posvetujte z zavarovalnico)
– cenilec zavarovalnice pregleda vozilo in naredi zapisnik o poškodbi vozila
– leasingojemalec oz. voznik izpolni odškodninski zahtevek za zavarovalnico in predložiti zahtevane dokumente
– leasingojemalec na Summit Leasingu pridobi soglasje leasinga za popravilo vozila
– izbrati je potrebno servis in se dogovoriti za popravilo vozila (če vozilo ni totalno poškodovano)
– poškodovano vozilo se popravi
– serviser pošlje račun oz. kompletno dokumentacijo na zavarovalnico
– zavarovalnica pošlje zaključni sporazum v podpis leasingojemalcu, če je na soglasju tako navedeno
– zavarovalnica pošlje zaključni sporazum v podpis leasingodajalcu, če ni drugačnega soglasja
– zavarovalnica potrdi zaključni sporazum z nakazilom neposredno na servis, če je serviser partner zavarovalnice in je bilo predhodno izdano soglasje Summit Leasinga, da se nakazilo izvede serviserju