Pogosta vprašanja

Kakšni so postopki pri odpravi škode na vozilu?

Postopki pri odpravi škode na vozilu so sledeči:

– najkasneje v treh dneh je potrebno obvestiti zavarovalnico o nastanku škodnega primera

– za določene vrste škod na vozilu se je možno obrniti neposredno na pogodbene servise zavarovalnice (o tem se posvetujte z zavarovalnico)

– cenilec zavarovalnice pregleda vozilo in naredi zapisnik o poškodbi vozila

– leasingojemalec oz. voznik izpolni odškodninski zahtevek za zavarovalnico in predložiti zahtevane dokumente

– leasingojemalec na Summit Leasingu pridobi soglasje leasinga za popravilo vozila

– izbrati je potrebno servis in se dogovoriti za popravilo vozila (če vozilo ni totalno poškodovano)

– poškodovano vozilo se popravi

– serviser pošlje račun oz. kompletno dokumentacijo na zavarovalnico

– zavarovalnica pošlje zaključni sporazum v podpis leasingojemalcu, če je na soglasju tako navedeno

 – zavarovalnica pošlje zaključni sporazum v podpis leasingodajalcu, če ni drugačnega soglasja

– zavarovalnica potrdi zaključni sporazum z nakazilom neposredno na servis, če je serviser partner zavarovalnice in je bilo predhodno izdano soglasje Summit Leasinga, da se nakazilo izvede serviserju